Sesizează un caz de fraudă cu fonduri APIA

Trimite o sesizare / reclamație!
Raportează o fraudă sau corupție!

Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) este operator de date cu caracter personal. Protecția informațiilor personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, Regulamentul (EU) 679/2016 – GDPR.

Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt necesare pentru ca sesizarea/ solicitarea să fie analizată de către Direcția Antifraudă, Control Intern, pentru competentă soluționare.

Dacă sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal vă indicăm să transmiteți reclamația / sesizarea dumneavoastră la adresa de e-mail: relatii.cu.publicul@apia.org.ro.

IMPORTANT!!! Pentru a demara investigaţii şi a aplica sancţiuni, reclamaţia / sesizarea trebuie să fie explicită, să conţină informaţii exacte şi verificabile, precum și dovezi privind faptele raportate și momentul apariției acestora, urmând exact indicațiile mai jos:

  • NATURA PROBLEMEI / OBIECTUL SESIZĂRII / CE SE RECLAMĂ?:

……………………………………

  • DATELE DE IDENTIFICARE ALE SOLICITANTULUI

Subsemnatul (numele şi prenumele): …………….

Cetățenia: ………………………

Adresa reclamantului (județ, localitate, sector, strada, numărul, blocul, scara, etaj, apartament): ………………………….

Sunt/ Nu sunt beneficiarul sprijinului financiar în cauză (nu primesc eu plata) (DA/NU)

Cod unic Identificare exploatație/ ID Fermier (de forma RO urmat de 9 cifre  – ROXXXXXXXXX – pe orice document primit de la APIA – dacă sunteți fermier înregistrat!)

Telefon: ……………………….

E-mailul tău:……………………….

(Dacă nu ești tu beneficiarul, completează mai jos numele și prenumele beneficiarului si precizează alte date de identificare ale lui, dacă știi):

……………………………………………

III. DETALII PRIVIND CELE SESIZATE / FORMA / FORMELE DE SPRIJIN FINANCIAR APIA:

Tip problemă: vegetal/zootehnic/instituțional/altele

Descrierea celor reclamate:………………

Atașează dovezi / documente relevante: (max 2mb)

OPIS documente relevante pe care le atașați, în copie: (enumerați, în ordine, documentele cu titlul lor corect)

  • DATA ȘI SEMNĂTURA PETIȚIONARULUI

După ce ați înaintat reclamatia, veți primi o confirmare de primire a mesajului dumneavoastră.

APIA va analiza sesizarea și va verifica diferite elemente, de exemplu:

  • dacă problema în cauză este de competența APIA;
  • dacă există suficiente informații care să justifice inițierea unei verificări de către Direcția Antifraudă, Control Intern;
  • APIA vă poate contacta pentru a obține clarificări și/sau pentru a vă solicita informații suplimentare.

În cazul în care se constată după verificare că problema pe care ați semnalat-o nu îndeplinește criteriile/condițiile pentru deschiderea unei verificări, nu se va da curs plângerii și se clasează printr-o propunere de clasare, ceea ce presupune că nu va fi luată în considerare! APIA vă va informa prin e-mail cu privire la decizia luată privind sesizarea.

ATENȚIE!!! Orice petiție/sesizare/reclamaţie care nu este însoţită de numele şi datele de contact ale emitentului nu poate fi luată în considerare și va fi clasată.

Se clasează inclusiv petițiile ilizibile, precum și cele care conțin injurii, expresii licențioase, exclusiv imagini fără text sau trimiteri la link-uri.

Fișiere atașate (1)

Sari la conținut