Director Direcţia Patrimoniu, Achiziţii Publice şi Administrativ: Cristina Gavrilă

Nume: Cristina Gavrilă

Data naşterii: 29.01.1962

Experienţă profesională: 

01.06.2013 – prezent: Director Direcţia Patrimoniu, Achiziţii Publice şi Administrativ, Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură;

21.09.2007 – 31.05.2013: Şef Serviciu Achiziţii Publice, Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură;

26.06.2007 – 20.09.2007: Expert integrare europeană şi cooperare internaţională, Garda Naţională de Mediu;

01.08.1999 – 25.06.2007: Director General, S.C. Thalasa SRL;

15.07.1994 – 31.07.1999: General Manager, Deltaconstar S.A.;

10.11.1991 – 14.07.1994: Inginer Şef, S.C. Fabrica Conserve Peşte S.A.;

20.08.1988 – 09.11.1991: Şef de secţie, Întreprinderea de Industrializare a Peştelui;

18.04.1985 – 19.08.1988: Inginer – Şef de schimb, Întreprinderea de Industrializare a Peştelui.

Educaţie şi formare:

15.09.1980 – 16.04.1985: Universitatea Galaţi, Facultatea de Tehnologia şi Chimia Produselor Alimentare, diplomă de licenţă;

01.10.2004 – 12.07.2007: Universitatea Ecologică, Facultatea de Finanţe Bănci – Management Finanţe Bănci, diplomă de licenţă;

01.10.2005 – 15-03.2007: Universitatea Ecologică, Program Masteral Facultatea Management Financiar;

Limbi străine cunoscute (ascultare, citire, participare la conversaţie, discurs oral, scriere):

Engleză: B1, B2, B1, B1, B2

Franceză: B1, B1, B1, B1, B1

Cursuri, specializări:

2014 – Curs Comunicare;

2014 – Expert achiziţii publice;

2012 – Expert achiziţii publice;

2011 – Curs de certificare a aptitudinilor de operare pe calculator ECDL – 7 module;

2011 – Curs auditor – Managementul riscurilor;

2009 – Expert achiziţii publice;

2008 – Curs de certificare a aptitudinilor de operare pe calculator ECDL;

2008 – Curs de formare expert achiziţii publice;

2007 – Curs de implementare HACCP în industria alimentară, Universitatea de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară, Bucureşti;

2006 – Curs management ecologic în agricultură, Ungaria;

2000 – Curs dezvoltare economică locală, USDOL;

1998 – Comercializarea peştelui în Danemarca, Fundaţia Sofi;

1997 – Curs pe probleme în piscicultură, comercializare peşte, managementul calităţii, organizat de Know How Found, cu aplicaţie în Marea Britanie;

1996 – Cursuri Phare: Marketing, Comerţ Internaţional, Restructurare Industrială, Managementul resurselor umane, Management financiar, Managementul calităţii;

1994 – Bussines Marketing, aplicaţie Milano, Italia, C.O.C.P.C.I.A. S.A. Bucureşti;

1994 – Managementul Societăţii Comerciale, C.O.C.P.C.I.A. S.A. Bucureşti;

1994 – Bussines Marketing, C.O.C.P.C.I.A. S.A. Bucureşti, aplicaţie Austria;

1992 – Management, Marketing, Fezabilitate – Centrul de Perfecţionare a Personalului Bucureşti;

1992 – Programul de Iniţiere şi Utilizarea Calculatoarelor IBM-PC.

Alte competenţe şi aptitudini:

1996: Membru fondator şi vicepreşedinte al Fundaţiei de iniţiativă locală Europolis din oraşul Sulina;

2005: Sapard – Pensiune turistică în Costineşti prin firma Thalassa Consulting, consultant;

2001: Proiect Relansin „Creşterea sturionilor în Policultură” realizat în colaborare cu Centrul de Cercetări Piscicole din Galaţi;

2000: Proiectul „Creşterea sturionilor în cadru amenajat”.

Sari la conținut