guv_72px

GOV.RO

Caută
Close this search box.

Procedura de achiziție publică de “Servicii de organizare eveniment tip masă rotundă de analiză și bilanț a activităților pentru măsurile delegate de către Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) către Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) din PNDR 2014-2020, pentru un grup de lucru format din 180 de funcționari publici de conducere și execuție din cadrul APIA și invitați din cadrul altor instituții, ce va avea loc în județul Tulcea, în perioada septembrie – noiembrie 2022”

A fost publicată procedura de achiziție publică de “Servicii de organizare eveniment tip masă rotundă de analiză și bilanț a activităților pentru măsurile delegate de către Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) către Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) din PNDR 2014-2020, pentru un grup de lucru format din 180 de funcționari publici de conducere și execuție din cadrul APIA și invitați din cadrul altor instituții, ce va avea loc în județul Tulcea, în perioada septembrie – noiembrie 2022”.

Pentru precizări suplimentare cu privire la modul de derulare a procedurii, ne puteţi contacta la tel.: 021.30.54.976.

Informații APIA

Foto evenimente

Sari la conținut